علیعلی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

علی ما

علی ابراهیمی پسر بازی گوش

1391/10/16 0:38
نویسنده : عاشق علی
1,460 بازدید
اشتراک گذاری

علی ما خیلی ماشاءالله پر جنب و جوشه. از وقتی که از خواب بیداد میشه قرار نداره و همش در حال بازیه. بازیهاش هم طوری نیست که یه جا بشینه و بازی کنه، نه!‌ مگر اینکه پازل‌هاش و حل کنه که اونم خیلی زود انجام میده.

وقتی که من هم در کنارش باشم یکی از بازیهاش اینه که میاد سراغ من و آرامش را از من میگیره. (البته اومدنش هم نوعی آرامشه).

اگر نشسته باشم و تکیه داده باشم میاد میره پشت پشتی و میره رو کولم.

اگر تکیه نداده باشم هم میاد میره رو کولم و سوار گردنم میشه.

اگر خوابیده باشم و یا لم داده باشم میفته رو شکمم و میپره بالا پایین.

اگر به صورت خوابده باشم هم میاد میره رو کمرم.

اگر پشت کامپیوتر نشسته باشم میاد میشینه رو پام.

اگر نماز میخونم میاد سوارم میشه و در حال رکوع و سجود و قیام روی دوش منه.

اگر ایستاده باشم میاد میچسبه به من.

خلاصه همیشه با منه.

با مامانش هم این کارها رو میکنه و قتی با من این کارها رو نمیکنه میره سراغ اون بنده خدا.

همه اعتراف دارن که علی نسبت به بچه های دیگه خیلی پرتحرک تر و شلوغ‌تره.

ما که راضی هستیم و میخواهیم براش یه همبازی بیاریم. دیگه یکم دیر شده. الآن چهار سال و نیمشه.

باید حداقل دو سه تا همباز داشته باشه.

علي ما در رنگين كمان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهره
19 دی 91 9:24
سلام خوبی این خیلی خوبه که به فکر یه هم بازی واسه علی جون هستین
ماشالا از چشاش پیداست که پسر شیطونیه خدا حفظش کنه


سلام. ممنون. اگه همه به فكر هم بازي برا بچه شون باشن كه خيلي خوب ميشه.
خدا كوچولوي شما رم حفظ كنه
سپیده
12 اردیبهشت 92 12:52
بچه ها تواین سن که هستن خیلی شیطون هستن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی ما می باشد