علیعلی، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

علی ما

یک روز آفتابی زمستاني و بیرون زدن از خانه

1391/11/4 11:04
نویسنده : عاشق علی
1,009 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه که هوا کمی گرمتر شده و آدم هوس میکنه که از خونه بزنه بیرون. ما هم از این فرصت استفاده کردیم و برای اینکه در خونه نپوسیم بیرون رفتیم و علی رو کلی گردوندیم و بهمون خیلی خوش گذشت. ما هر وقت فرصتی دست میده حتما به باغ و بوستان میریم و کلی حال و هوا عوض میکنیم. و اگر هم چنین فرصتی دست نده به دستش میاریمعینک از این فرصت بدست آمده استفاده کامل رو بردیم و چندتا عکس هم گرفتیمگاوچران . واقعا تو این فصل دلچسب بود...

اما عکسها:

١- این چند تا عکس رو بدون دخالت من، خود علی کوچولو ژست گرفته و باباش ازش عکس انداخته. همه حالات از خودشهماچ

علي ابراهيمي

علي ابراهيمي

علي ابراهيمي

علي ابراهيمي

علي ابراهيمي

علي ابراهيمي

 

٢- با اصرار خواست كه بره بالاي اين آسياب آبي و ما هم بهش گفتيم كه خيلي مراقب باشه و رفت و دو تا عكس ازش گرفت:

علي ابراهيمي و آسياب آبي

علي ابراهيمي و آسياب آبي

 

3- از قضا يه دوست خوب هم تو اين بوستان پيدا كرد و ما هم تصميم گرفتيم يه عكس ازش بگيريم:

دوست علي ابراهيمي

 

4- حالا ديگه حسابي علي كوچولو خسته شده و بهانه مي‌گيره:

علي ابراهيمي خسته ميشود...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان سونیا
4 بهمن 91 14:36
انشاالله همیشه به تفریح و ددر و خوش بگذرونه این گلپسر

بابا چه ژستهای قشنگی هم گرفته ولی بیشترش دخترونست


انشاالله. ممنون

بايد بهش چند تا پسرونه هم ياد بديم
دخملیــــــــــ...☀
5 بهمن 91 3:38
فدای اون ظرافت نگاهتون...................
خیلیا با من سر این کار بحث کردن و جدل ..اما
هر کسی عقیده خودشو داره
اگه من از همین الان بهش پرچم مثبت بدم که فلان پسر و فلان پسر از کودکی خاطراتشون باهات یکی بودن.....وای به حال روزی که مستقل بشه و تنهاییاشو با من قسمت نکنه....اوج بلوغ عاطفیش
مطمئنم اولین کسایی که باهاشون میچته هم لینکاشه و من اینو به گردن خودم یه وظیفه میدونم حتی اگه بهم بگن متحجــــــر
اشکلی نداره.....
شاید با اینکه من لینکاشو دخمل انتخاب کردم اون باز تو دوران نوجوانی و جوانیش به سمت کارای مخفیانه ای کشیده بشه ....ولی اونوقت تو دلم احساس ندامت نمیکنم که مصوب اصلیش خودم بودم.....و این خطاش به تربیت کردنم ربط داره.....
فدای فیگور این پسمل خونه ت بشم با اون دست زیر چونه گذاشتنش


بايد به وجود چنين مادري افتخار كرد



fariba
5 بهمن 91 10:30
سلام .وای ک چه چشمای نازی.خدا حفظش کنه براتون.با اجازه لینکتون کردم.خوشحال میشم شماهم مارو لینک کنید.


سلام./ ممنون./ به روي چشم
مامان ایدین
7 بهمن 91 2:38
ممنون از مطالب خوبتون
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مثل همیشه زیبا بود ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤

یادگاری یادتون نره منتظرم


ممنون. چشم
ماناز
8 بهمن 91 7:29
دوست خوبم سلام عکسها را که نگاه می کردم در همه انها یک چیزی تکرار میشد وان هم لطافت وپاکی کودکانه ای است که در نگاه گل پسر ما علی اقا موج می زند .که صد البته حاصل روحیه لطیف ومهربان شما میباشد که به او هدیه کرده اید.همیشه به تفریح وگردش علی اقای گل.


ممنون. نظر لطف دارين شما.
انشاالله
مامان بیتا
9 بهمن 91 15:02
دلا میلاد ختم المرسلین است
فروغ آسمانی در زمین است
محمد (ص) مهر ظلمتْ سوز آمد
شب یلدای ما را روز آمد



بر شما هم مبارك
الناز مامان بنیا
9 بهمن 91 15:12
چه عکس ای نازی


ممنون
فاطمه
15 بهمن 91 12:13
ای جان عمه.چه شال وکلاه قشنگی.دست بافنده اش طلا بشه

قربون اون ژستات بشم من.


ممنون عمه جون. یعنی دست خودت درد نکنه دیگه. آخه خودت برام بافتی. دستت درد نکنه.
مچکرم
FARIBA
26 بهمن 91 2:42
سلام دوست عزیزم پسر من توی مسابقه زیباترین نی نی شرکت کرده. از شما دوست خوبم تقاضا دارم کد 507 رو به ایمیل زیر ارسال کنید gerafist.yang23@yahoo.com تا پسرم رای بیشتری بیاره. برای دیدن عکس پسرم در بین کاندیدا به سایت زیر برید http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php پسرم:محمد حسین زیبایی با شماره کد 507 از لطف شما بینهایت سپاسگذارم.لطفا بعد از رای دادن بهم خبر بدید. مهلت ارسال رای تا 28 بهمن
الناز مامان بنیا
1 اسفند 91 13:15
ای جانننن مطلب جدید
سودابه
8 اسفند 91 23:35
سلام عزیزم خوبین؟با عکسهای محمدمانی ومحمد متین به روزم.قدم رنجه کنید خوشحال می شم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی ما می باشد