علیعلی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

علی ما

سوالات عجيب و غريب علي كوچولو

1391/10/20 10:46
نویسنده : عاشق علی
1,353 بازدید
اشتراک گذاری

كرمانشاه- فروردين91

بچه ها تو اين سن خيلي سوال ميپرسن و گاهي سوال‌هايي مي‌پرسن كه بزرگترها نمي‌دونن چي بگن!

چرا من امام نمي‌شم؟سوال

چرا من خدا رو نمي‌بينيم؟سوال

چرا آب مي‌خوريم؟سوال

چرا تشنه مون مي‌شه؟سوال

چرا ما خواب مي‌بينيم؟سوال

و خيلي سوال‌هاي جور وا جور كه من هم به فراخور سنش بهش جواب ميدم. هميشه هم تو جواب دادنم دقت مي‌كنم كه بهترين جواب رو بدم كه بفهمه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ماناز
20 دی 91 14:24
دوست خوبم سلام ویک سلامی هم به گل پسر خوب وباهوش که از حالا می خواهد با تغذیه خوبی که مامان زحمتش را می کشد همیشه سالم وسرحال باشدوبعدها هم نابغه ای بزرگ شود دست مامان جونش درد نکنه.
دوست عزیزم بابت این که سوالم ،شما را به زحمت بسیار انداخت شرمنده ام.خیلی محبت فرمودید که اینقدر با حوصله پاسخم را دادید.
اخیرا ما هم لبنیات محلی تهیه می کنیم.ولی مشکل اینجاست که ماستهایشان اکثرا پرچرب وسنگین است.وخیلی برای من مناسب نیست.
در مورد جوشاندن اب هم من شنیده ام که هر چه اب بجوشد چون املاحش زیاد میشود سبب سنگ کلیه واسیبهای دیگر میشود.حتی می گویند ابی را که جوشانده شده دوباره مصرف نکنید وبرای درست کردن چای ،اب جدید بگذارید حالا نمی دانم اقای دکترروازاده روی چه حسابی این حرف را زده اندوالبته من شنیده بودم ایشان تاکید بر مصرف اب چاه دارند کسی در نزدیکی منزل ما سفارش می داد برایش اب چاه بیاورند.هر چند می دانم کلر این ابها هم ضرر دارد ولی ادم نمی داند چه کار کند؟تهیه انها هم سخت است.
باز هم ممنونم گلم.


سلام. ممنون از محبتت. كاري نكردم. وظيفم بود.
چربي طبيعي براي بدن اصلا مضر نيست بلكه مفيد هم هست. چون بدن نياز به چربي داره.
آب هم امام رضا عليه السلام فرموده كه بجوشانيد و بخوريد و اين از لحاظ طبي هم ثابت شده است و متاسفانه دكتر هاي جديد چون علمشون رو از غرب گرفتن چنين چيزي رو بهشون ياد ندادن.
زهره
20 دی 91 15:43
میتونم بپرسم اهن چکش خورده چیه ؟
و اینکه شما مامان علی جون هستین یا باباش ؟


در مورد آهن به زودي يه پست جديد ميذارم.منظورم اين بود كه حرارت ديده باشه و به صورت خام و شمش نباشه
و من مامان علي جون هستم. البته با كمك و همراهي باباش اينجا فعاليت داريم.


سودابه
21 دی 91 0:19
سلام خوبین الحمدلله؟انشاء الله همه چیز بر وفق مراده.مهمون نمی خواین؟امروز خیلی دلم هوای بچه هام روکرده ،گفتم خونه به خونه وب ها رو گز کنم و یه تک پا به همه سر بزنم.عزیزم عمو روحانی اسم وبلاگی هست که در وب ما لینک هست و ایشون به پرسشهای بچه های متفکر و کنجکاوی مثل علی جون پاسخ میدن دوست داشتی سر بزن و باهاشون مباحثه کن



سلام ممنون. شكر خدا همه چي خوبه. شما خيلي مهربونيد.
ممنون از راهنماييتون. مرسي
فاطمه
25 دی 91 9:26
فدای این علی با این سوالای متفکرانه اش بشم جیـــــــــــگر عمه اس دیگه


ممنون عمه جون. خيلي دوست دارم
الناز مامان بنیا
27 دی 91 13:10
خیلی افرین به این پسر باهوش جه چوری ادم باید جواب بده فقططططط


ممنون. ما هم به اندازه فهمش بهش ميگيم. نميدونيم متوجه ميشه يا نه؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی ما می باشد