علیعلی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

علی ما

علی جان تولدت مبارک

1393/5/26 7:35
نویسنده : عاشق علی
2,505 بازدید
اشتراک گذاری

علی جان تولدت مبارک

6 سال از تولدت می گذره و چقدر زود گذشت. انگار همین دیروز بود که مامان رو بردیم بیمارستان برای تشریف فرمایی شما.

یاد بچه گی های خودم می افتم و این که اون موقع ها فکر می کردم پدر مادرم چقدر بزرگ هستن و چقدر عمر کردن. الان خودم به سن اون موقع پدر و مادرم رسیدم. خیلی زودتر از اون چه که فکرش رو می کردم!

الان داداش محمد وارد ماه هفتم شده و تمام حالات و حرکاتش تداعی کننده حالات و حرکات توست و انگار همین چندماه پیش بود که تو دَ دَ می کردی و روی شکم می افتادی و دست و پا تکان می دادی! خیلی سریع گذشت و من باورم نمی شه.

این چند سال با اینکه اتفاقات زیادی به همراه داشته ولی خدا را شکر می کنیم که هنوز ما در کنار هم هستیم و تو صحیح و سالمی و امسال میخوای به مدرسه بری.

هیچ وقت یادم نمی ره روز اولی که با مامانم مدرسه رفتم. می ترسیدم ولی زود به محیطش عادت کردم.

آدم وقتی به گذشته نگاه می کنه می بینه که کوتاه ترین و شیرین ترین دوران زندگیش، دوران کودکیه. واقعا دوران کوتاهیه و من امیدوارم تو این دوران رو به نحو احسنت بگذرونی و تکامل روحی و جسمی خوبی داشته باشی.

وقتی گذشته ها رو مرور میکنی، می بینی خیلی خیلی طولانی بوده و فکر می کنی خیلی عمر کردی! اما وقتی لحظه ای رو که توش هستی رو نگاه می کنی، می بینی که چقدر زود گذشت.

امیدوارم که از لحظه لحظه زندگیت کمال استفاده را بکنی و در این زمانه، سالم و پاک بمونی و عبد صالح خدا بشی.

 

- چند تا عکس از شب تولد علی ابراهیمی که داره وارد سن هفت سالگی می شه:

 

ما چون از بستگان دور هستیم؛ برای اینکه علی شب تولدش تنها نباشه؛ به پیشنهاد خودش عروسکهاش رو دعوت کرده بود تا در جشن تولدش شرکت کنن:

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

فاطمه
5 شهریور 93 14:40
من واسه این پست نظر نذاشته بودم؟؟؟
عاشق علی
پاسخ
گذاشته بودی اما تایید نشده بود
فاطمه
5 شهریور 93 14:41
تولدت مبارک علی جان.
عاشق علی
پاسخ
ممنون عمه جون. دوستت دارم
آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 20:03
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد و به دوستانتان اطلاع دهيد : http://redheart.hamvar.ir
مامان علی اصغر
23 آذر 93 10:25
تولدت مبارک علی آقا انشااله دامادیش
مسافر
10 دی 93 22:03
سلام شما به جای قطره آهن به پسراتون آب آهن دادید؟ اگه آره نتیجه گرفتید و راضی بودید؟ ممنون میشم جواب بدین سلام دوست عزیز ما متاسفانه به علی مدتی دادیم ولی اون موقع اطلاع نداشتیم. ولی به داداشش هیچی ندادیم. حتی سر بارداری هم از هیچ قرص و مکملی استفاده نشد. اگر تغذیه سالم و طبیعی استفاده بشه مشکل فقر آهن بوجود نمیاد و آب آهن تاب برای زمانی است که فقر آهن وجود داشته باشه و معمولا به آدم سالم نمیدن. ولی متاسفانه پزشکان امروزی چنین چیزهایی را قبول ندارند و رد میکنند. بهشون میگی چرا تو کشور خودشون مثل کانادا استفاده نمیشه میگن که اونا تغذیه شون سالمه و ما جهان سومی هستیم و باید استفاده کنیم. شما هم اگر از روغن طبیعی و مواد غیر کارخانه ای استفاده کنید اصلا نباید نگران این مسئله باشید و ظروف را نیز حتی المقدور عوض کنید. خلاصه هر چه بیشتر به سمت تغذیه طبیعی قدم بردارید کمتر بیمار میشوید و نیاز به درمان ندارید سی دی های آقای روازاده را برای نحوه تغذیه صحیح سفارش میکنم یا صحبتهای دکتر حسن اکبری در سایتشان نیز خیلی خوب است
مسافر
12 دی 93 8:48
سلام لطفا زودتر جوابمو بدین برای دخترم میخوام. سلام ما آب آهن ندادیم. ولی ما تغذیه مان را درست کردیم که اگر تغذیه درست باشه نیاز به آب آهن و ... نیست. ولی اگر شما اصرار دارید که حتما استفاده کنید بهتره از آب آهن تاب که از عطاری معتبر تهیه میکنید استفاده کنید
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
19 دی 94 17:47
سلام. .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی ما می باشد