علیعلی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

علی ما

اولین روز جدایی علی کوچولو از مامان و بابا

1391/10/16 0:38
نویسنده : عاشق علی
2,123 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم ديگه بزرگ شده

اولین باری که علی کوچولو به مدت یک هفته پیش ما نموند و پیش مادر بزرگ و پدر بزرگش رفت روز عرفه سال ١٤٣٣ هجری قمری بود. چون روز عرفه بود دقیقا یادم موند. به همین دلیل تاریخ قمری رو گفتم. فکر کنم مصادف با پنجم آبان ١٣٩١ هجری شمسی بود.

علیرغم اینکه فکر میکردیم که بی تابی میکنه و بین راه از رفتنش پشیمون میشه، خیلی هم بهش خوش گذشته بود و اصلا دوست نداشت که برگرده.

وقتی که داشتیم با تلفن باهاش حرف میزدیم که میخواهیم بیاریمت، داد میزد که نیایید و من خونه نمیام.

دیگه داره باورمون میشه که علی بزرگ شده و چقدر زود گذشت این چند سال.

علی تو ٥ سالگیه که دقیقا چهار سال و دو ماهشه.

چقدر زود دیر میشود... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سپیده
4 آذر 91 10:41
با سلام. خوشحال می شم به وبلاگ "کودک من " سر بزنید . از ایده جشن تولد و سیسمونی و قدم و دندونی گرفته تا زنگ نقاشی و اتاق کودک و .... http://koodakeman91.niniweblog.com/
باران قلنبه
26 آذر 91 11:10
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی ما می باشد