علیعلی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

علی ما

شما باشین چی کار میکنین؟

1391/10/17 10:40
نویسنده : عاشق علی
1,052 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز صبح وقتی علی از خواب بلند شد گفت دلم درد میکنه و اکثر مواقعی که دلش درد میکنه بخاطر حالت تهوع هست. همون موقع رفت دستشویی و گلاب به روتون استفراغ کرد.(نقل قول از مامان)

من که قبل از ظهر آمدم خونه باز بعد از صبحانه حالت تهوع داشت که من با داروی مخصوص خودم خوبش کرم.

غروب که شد باز حالت تهوع داشت و من دیگه اون داروی مخصوص را بهش ندادم تا استفراغ کنه. چون استفراغ خودش نوعی دواست.

شب که شد دیدم باز هم استفراغ کرد و من از اینکه بدنش ضعیف نشود به فکر مداوا افتادم. در همان شب هم اسهال گرفته بود.

همان شب داروی مخصوص اسهال رو بهش دادم و صبح که بیدار شد کاملا خوب شده بود.

همین چند وقت پیش همین علایم در بدنش ایجاد شد که بردیمش دکتر و گفت که ویروس وارد بدنش شده و چند تا آمپول و شربت و ... داد و بعد از چند روز خوب شد.

دارویی که میخوام برای جلوگیری از استفراغ بهتون پیشنهاد کنم، بسیار سریع شفا میده به طوری که همان بار اول که از گلو پایین میره خوب میکنه و بارها تجربه شده.

مقدار یک قاشق چای خوری پور آویشن را در یک لیوان آب سرد ریخته و بهم میزنیم و مقداری از آن را میخوریم. حداقل باید نصف یا یک سوم لیوان خورده شود.

داروی اسهال را هم تجریه کردیم و با یک بار خوردن خوب میشه.

مقدار یک قاشق اسفند را در یک لیوان آب جوش ریخته و ده دقیقه تا یک ربع بگذارید دم بکشه. بعد آبش را از صافی گذرانده و مقداری میدیم به بیمار بخوره./

شما جای من بودید با بچه تون چه میکردید؟

دکتر و ...

یا مداوا با کمترین دردسر؟!

انشاالله این بیماریهای سخت گریبان هیچ کدون از بچه هاتون رو نگیره اما اگر مبتلا شدید یکبار تجریه ضرر نداره قطعا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابای سونیا کارشناس طب سنتی
16 دی 91 8:38
سلام استفاده از درمانهای سنتی خوبه اما اسهال واستفراغ یک علامت برای بیماری است و اسهال و استفراغ علتهای مختلفی داره ،دهها نوع اسهال و استفراغ با علتهای مختلف و مزاجهای مختلف داریم اول باید علت اسهال و استفراغ پیدا بشه و درمان بشه بعد از اون استفراغ هم از بین میره توصیه های دکتر روازاده هم توصیه های کلی و عمومی است همیشه و برای همه کس جوابگو نیست نمک دریای روازاده هم نخورید آلوده ترین نمکی که تا حالا دیده بودم نمک دریای روازاده بود . از نظر حکمایی چون عقیلی خراسانی نمک دریا بدترین نوع نمک هست و در موارد خاصی برای درمان استفاده میشه موفق باشید
بابای سونیا
16 دی 91 23:35
سلام آزمایشهایی که انجام شده میزان ید و ترکیبات معدنی موجود در نمک را اندازه گرفته اند میزان آلودگی ها و ناخالصی ها نمک اندازه گیری نشده است برای گرفتن تاییدیه تمام بسته بندی ها آزمایش نشده اند هر کسی میتونه یک مقدار نمک فاقد آلودگی برای آزمایش بفرسته و همون تاییدیه رو برای مدتها استفاده کنه نمک دریاچه ارومیه که فاضلابهای خانگی و صنعتی داخلش ریخته شده به درد خوردن نمیخوره اگر شک دارید یک بسته نمک روازاده رو تو آب حل کنید تا ببینید چقدر آلودگی و ناخالصی داره و ته نشین میشه یا روی آب می مونه بهترین نمک ، نمک سنگ هست اگر بتونید خودتون تهیه کنید یا از جای مورد اطمینان بصورت آسیاب شده تهیه کنید
سپیده
12 اردیبهشت 92 12:49
خیلی ممنون از راهنمای هاتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی ما می باشد