علیعلی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

علی ما

مسافر کوچولوی تازه رسیده

1392/11/10 23:45
نویسنده : عاشق علی
1,103 بازدید
اشتراک گذاری

علی جان بالاخره بعد از نه ماه انتظار داداش کوچولوت به دنیا آمد.

خیلی ما خوشحال هستیم که مامان و بچه سالم هستن و هیچ مشکلی ندارن و خدا را شاکر هستیم بابت این همه لطفی که به ما داشته و دارد.

تو خیلی دوست داری که اسمش محمد باشه و من و مامانت هم که الان هنوز بیمارستانه هم همین اسم را انتخاب کردیم. البته من دو سه تا اسم دیگه هم در ذهن داشتم.

محمد ساعت " ٦:٢٥ شب در روز نهم بهمن ماه ١٣٩٢ قدم به این دنیا گذاشته و همه ما را خوشحال کرده است.

همه زنگ زدن و تبریک گفتن.

بیمارستان اجازه نداد که من برم بچه را ببینم. گفتن ورود آقایان ممنوعه و فقط در ساعت ملاقات که ساعت ٤:٣٠ عصر است ملاقات ممکن است. و من فکر میکنم تا فردا این ساعت دیگه هر دوشون مرخص شده باشن.

با مامانت صحبت کردم. خدا را شکر حالش خوبه. میگفت که موهای مشکی داره و وزنش ٣ کیلو ٢٠٠ هست.

انشاالله که هم تو و هم داداش کوچولوت همیشه در ظل عنایات حضرت حق و زیر سایه حضرت زهرا س صالح و سالم و تندرست و موفق باشید.

پسندها (2)

نظرات (2)

mamane kasra
10 بهمن 92 9:15
قدم نو رسیده مبارک
عاشق علی
پاسخ
خیلی ممنون. سلامت باشید
سودابه
16 بهمن 92 20:51
سلام عزیزم بدینوسیله از شما و نی نی نازتون برای شرکت در جشن تولد آقا مانی نوه دلبندم دعوت به عمل می آید امید است با تشریف فرمایی خود رونق جشنمان را دو چندان کنید. منتظر قدوم سبزتان هستیم. اسپیکر ها روشن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی ما می باشد